De peste 19 ani suntem echipa FdC
Împreună oferim soluții personalizate de consultanță pentru creșterea afacerilor prin accesarea fondurilor nerambursabile. Credem cu tărie că succesul clienților noștri este, de fapt, adevărata măsură a succesului nostru.
De aceea, facem ceea ce promitem că facem și o facem foarte bine!
Firma noastră se bazează pe profesionalism, iar valorile noastre se regăsesc în: orientarea către nevoile beneficiarilor (amabilitate, promptitudine, profesionalism, confidenţialitate), respectarea angajamentelor, calitatea serviciilor şi asistenţă pe întreaga perioadă de colaborare.
Dacă și tu crezi în aceleași valori ca și noi, te invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice şi creative, cu o vastă experienţă în elaborarea de proiecte şi implementarea acestora.
Găsește job-ul potrivit pentru tine și vino alături de noi!
Trimite-ne CV-ul tău pe e-mail hr@nullfdc.ro.

Avem nevoie de forțe noi și oameni noi cu inițiativă în echipa noastră. Avem posturi disponibile pentru: Consultant SENIOR în Obținerea Fondurilor Europene cu MINIM 5 ani experiență pentru biroul nostru din Sibiu. Prezența fizică la birou este obligatorie.
Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?
1. Să fie responsabilă…foarte responsabilă!
2. Să fie atentă la detalii... foarte atentă! Scrierea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție și responsabilitate.
3. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei.
4. Să fie dispusă sa învețe. Daca nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.
5. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă și ne plac doar oamenii care sunt dispuși să fie de 110% în firmă.
6. Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.
7. Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.
8. Să aibă minim 5 ani experiență în domeniul Finanțărilor Nerambursabile.
9. Să fie o persoană calmă, știm cu toții cât de dificili sunt unii clienți.
10. Să fie orientată spre găsirea soluțiilor și nu a „motivelor”.
Ce o să facă această persoană?
1. Verifică analiza eligibilității beneficiarilor făcută de către departamentul de vânzări.
2. Întocmește o listă personalizată a documentelor necesare redactării proiectului.
3. Stabilește cu beneficiarul cheltuielile eligibile și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.
4. Verifică documentele primite de la beneficiar.
5. Întocmește cererea de finanțare, INCLUSIV partea de previziune economică.
6. Răspunde la solicitări de clarificări/informații suplimentare.
7. Întocmește documentele din perioada precontractuală în vederea semnării contractului/acordului de finanțare.
8. Întocmește anunțuri de identitate vizuală după modelul finanțatorului (site, ziar, panouri publicitare etc.)
9. Participă la întocmirea caietului de sarcini.
10. Întocmește parte de formularistică aferentă achizițiilor (directe, achiziții publice, SICAP).
11. Întocmește cererile de plată/rambursare/decont etc.
12. Întocmește raportările periodice necesare.
13. Răspunde la E-mail-uri și telefoane.
14. Raportează evenimentele importante ale activității.
15. Verifică proiecte din cadrul companiei, deoarece la noi toate proiectele se întocmesc după principiul „4 ochi”.
16. ...lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs..
Ce beneficii vei avea?
• Salariu atractiv (în funcție de experiența ta, poți câștiga alături de noi cel puțin la fel de bine precum ai câștiga dacă ai lucra pe cont propriu);
• Bonusuri de performanță;
• Laptop, telefon, birou (cu scaun cu tot);
• Șef bun, înțelegător și colegi prietenoși;
• Posibilitatea de promovare în cadrul firmei;
• Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri…de fiecare dată!)
• Abonament Bookster;
• Tichete de masă;
• Sprijin / îndrumare pentru a te dezvolta ca profesionist.
Ai minim 5 ani experiență în domeniul finanțărilor nerambursabile și scrierea proiectelor? Trimite-ne CV-ul tău pe e-mail hr@nullfdc.ro și vino în echipa noastră!
Vezi detaliile anunțului pe Facebook

📍 Ai spirit de vânzător, iubești libertatea și vrei să câștigi în funcție de rezultate?
🎯 Atunci te vrem alături de noi, la Fabrica de Consultanță – locul unde ideile devin proiecte de succes!
📈 Fabrica de Consultanță este o companie dedicată antreprenorilor și firmelor care vor să acceseze fonduri europene. Suntem alături de clienții noștri pentru a-i ajuta să își transforme viziunile în realitate, cu soluții inovative și eficiente.
Acum, căutăm Coordonatori Regionali de Vânzări pentru a ne extinde echipa și a promova serviciile noastre în toată țara.
Ce oferim:
- ✔️ Colaborare flexibilă
- ✔️ Comision motivant pentru fiecare contract adus
- ✔️ Suport de marketing și materiale de prezentare
Ce vei face:
- 🔹 Promovezi serviciile noastre: www.fdc.ro
- 🔹 Identifici clienți interesați de accesarea fondurilor europene
- 🔹 Intermediezi semnarea contractelor
- 🔹 Gestionezi și dezvolți relațiile cu clienții existenți
- 🔹 Analizezi nevoile clienților și le oferi soluții personalizate
- 🔹 Realizezi rapoarte de activitate și monitorizezi progresul vânzărilor
Căutăm oameni cu:
- ✅ Abilități excelente de comunicare și negociere
- ✅ Cunoștințe bune de operare PC
- ✅ Experiență în vânzarea de servicii
- ✅ Atitudine pozitivă, orientată spre soluții
- ✅ Motivație puternică de a obține rezultate și câștiguri bazate pe performanță
- ✅ Responsabilitate, perseverență și dorință de învățare continuă
🎯 Vrei să devii parte din echipa FdC?
📩 Trimite-ne un email la: hr@nullfdc.ro.
🧩 Construiește-ți propriul drum în vânzări, alături de Fabrica de Consultanță!